Kleine update - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van José Smith - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van José Smith - WaarBenJij.nu

Kleine update

Blijf op de hoogte en volg José

11 September 2017 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Joe, hoi! Kleine update hier.

Inmiddels is het een week geleden dat stage is gestart. Nog niet heel veel kunnen doen daar, maar het lijkt best goed. Mijn supervisor is sowieso een super toffe vent dus dat moet in ieder geval goed komen :)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel veel te vertellen heb. 'S avonds hebben Raijsa en ik een paar keer een filmpje gekeken, we zijn naar een Nederlandse borrel geweest, hebben Jenga gespeeld in de pub, we hebben zo'n 5 dagen zonder gas en heet water gezeten(sorry pa en ma, wou jullie niet ongerust maken), hebben busritjes gemaakt en zijn naar Covent Garden geweest.

Douchen zonder warm water is trouwens ook echt een feest jongens. Ik raad het zeker aan! (niet dus) Gelukkig is dat inmiddels opgelost.

Ik weet het: de foto's zijn van top kwaliteit, dankzij mijn top telefoon, maar nu hebben jullie ten minste een beetje een beeld er bij. Oh en de foto van mijn kamer is een panoramafoto. In het echt ziet die er dus minder misvormd uit.

Liefs vanuit Londen

  • 12 September 2017 - 11:08

    Paula Dam:

    Hoi José

    Leuk en blij te lezen dat je het goed hebt.....koud douchen is overigens ook niet mijn ding brrrrr.....afijn hou je haaks en we lezen graag je verslagen....en bekijken de foto's....TOP. Liefs van Meindert en Paula

  • 13 September 2017 - 22:33

    Paul:

    Hee schoonzusje!

    Lekkere droogkloot ben je ook:P Gelukkig heb je het naar je zin! Eerst nog maar even lekker de toerist uithangen? Succes op je stage straks topper!

    Groetjes Paul

  • 16 September 2017 - 14:21

    Opa En Beppe (en Tim):

    Hallo José,

    We zijn blij dat we weer even op de hoogte zijn en pas goed op jezelf, dan passen wij goed op elkaar (en op Timmy). Die heeft een feest en komt dus waarschijnlijk niet recht thuis vannacht. Hij krijgt de sleutel mee, dus dan weet jij het wel. Sterkte lieve meid en tot de volgende keer.

    Dikke tút van Opa en Beppe (en Timmy)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

José

Actief sinds 14 Aug. 2017
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 6760

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2017 - 11 Februari 2018

Op avontuur in Londen

Landen bezocht: